• Megkezdtük a svédországi SWEGON légkezelők, hűtőgerendák forgalmazását *** BLUE BOX folyadékhűtők 3 hetes szállítási határidővel rendelhetők *** BLUE BOX precíziós klímaszekrények piacvezetők, a számítógéptermi és racksori hűtők rendkívül kedvező feltételekkel *** Forduljon hozzánk bizalommal !

magyar
Tel.:

+36(1) 240-2240

Skype Me™!
E-mail:

Klímakészülékek

Minőségi bizonyítvány

Bárhol a világon a kis Haier embléma egy nagy minőségi különbséget hordoz. Egy márka, mely 89 termékcsoportot és 13000 modellt takar. A Haier név 165 országban ismert, elfogadott és jó ár/érték arányú berendezéseket jelent. Ez egy filozófia, amely tekintettel van a környezetre, egyúttal a felhasználóra gyakorolt hatásra is. A Haier cég elkötelezett a felhasználók elégedettségéért.

A Haier nemzetközi tevékenységének keretében átfogja a kereskedelmi, tervezési, gyártási, viszonteladói és garanciális tevékenységeket. A Haier 18 tervezői intézetet, 11 gyártóüzemet, (1 az Amerikai Egyesült Államokban, 1 Pakisztánban, 1 Jordániában, 5 Qingdaoban, 1 Hefeiben, 1 Dalianban és 1 Wuhanban), 13 külföldi gyárat alapított, 58800 kereskedelmi és 11976 szerviz szakemberrel az egész világon. A Haier jelenlegi háztartási piacát a hűtőgépek, fagyasztók, légkondicionálók, mosógépek 30% körül, jelentik hozzávetőleg. Európa 15 országából 12-ben került eddig bevezetésre a Haier név, Amerikában pedig 10-ből 9 nagy, piacvezető nagykereskedelmi cég dolgozik helyi Haier gyárakkal és laborokkal, mint tervezői, gyártási és kereskedelmi tevékenységek ellátásához az Amerikai Egyesült Államokban és több európai országban.

A globalizációs stratégia előmozdításához a Haier cég sokoldalú együttműködést alakított ki más nemzetközi gyártó cégekkel. 2002. Január 8-án és Február 20-án a Haier cég kölcsönös együttműködési megállapodást kötött a Sanyo és Sampo cégekkel, a kutatási, gyártási és értékesítési eredmények együttes növeléséhez.

2002. Március 4-én felavatták az amerikai hadiszállásuk új klasszicista épületét a korábbi Greenwich Savings Bankot a Broadway-en Manhattan-ben, New York-ban, jelezve ezzel egy új időszámítás kezdetét a globális tervezési, gyártási, és értékesítési tevékenységükben, egy hosszú távú fejlesztési periódust az amerikai kontinensen.

A Haier ma már elismert név a világon. A legutolsó euro-monitor kimutatások alapján, a Haier ötödik helyet foglalja el a nemzetközi háztartási cikkgyártók között, és piacvezető a hűtőgépgyártók között. A leginkább elismert ázsiai és csendes óceáni országok sorában a Far Eastern Economic Review 2002. December 20-i kiadása szerint, Haier az első számú gyártó. Mindazonáltal a Haier CEO Zhang Ruimin 26-ik helyezéssel büszkélkedhet a világ 30 leginkább favorizált vállalkozásainak sorában a Financial Times 1999. December 7-i száma szerint, valamint 19-ik helyezés a világ 25 piacvezető cégek sorában az Amerikai Egyesült Államokon kívül a Fortune 2003. augusztusi száma szerint. Zhang Ruimin (Csang Zsuj-min) neve ma Kínában áruvédjegy. Az áru, amelyre pecsételik, az átalakuló kínai gazdaság és társadalom. Az elmúlt húsz éves pályaművét minden vállalatvezető elé példaként állítják.

Az elektronikus kereskedelem és Kína világkereskedelmi szervezetbe való csatlakozásának kihívásával szembenézve a Haier cég 1998-ban megkezdte vezetőségi stratégiájának átformálását a Haier kereskedelmi lánc hatékonyságának érdekében, valamint a folyamat hatékonyság, fókuszban az információhatékonysággal, az együttműködés-kiépítés, logisztika, beruházás, garanciális tevékenységek, felszereltség és működési költségcsökkentéssel.

A Haier a termelési és vezetőségi struktúraváltást belső illetve külső forrásaira támaszkodva valósítja meg. Jelenleg a cég nemzetközi, logisztikai, ellátó és gyártó üzemei hatékonyan szolgálják a felhasználói érdekek minél teljesebb kiszolgálását. 2002-ben a Haier cég beruházásokat hozott létre a háztartási kisgépes, telekommunikációs, szoftver és pénzügyi szolgáltatások terén.



Hírlevél

Ha szeretne többet megtudni termékeinről, újdonságainkról, iratkozzon fel hírlevelünkre